spa + glädje = lovely

ska bara inleda det här inlägget med att meddela att JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA ! :)

igår hade jag o mina kära medarbetare en UNDERBAR dag på sankt jörgens spa . 3 timmars härligt spa-ande o en smarrig middag senare va mitt huvve helt kraschat haha . därefter kom jag hem o fick städ-panik . röjde sönder i hela rummet o om-organiserade massa shiet , känns skitbra :) lite julfint får man väl ändå se till fixa !

imorse blev de jobb - äntligen klart ! jul-semester ? jatack :) därefter blev det en sväng på stan för o kolla lite dans från www.twistedfeetda.com o kaffepaus hihi . därefter blev det hemgång o myskväll . i like !

***

imon ska ja äta frukost med min bror på espresso house osen ska vi handla christmas gifts :D LOVELY ! det bästa är att ja vet va ja ska köpa till alla , känns kanonskönt att ja har alla grymma presents fit for fight muhaha .





peace .


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fett snygg blogg o du är fan fettttt snygg!

Hälsningar från Stockholm babe ;)

2009-12-18 @ 02:30:13
Postat av: vickey

tack Mattias , kul att du gillar min blogg :)

2009-12-18 @ 11:13:01
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0