park lane , jensen's & gapskratt !

i söndags blev de myskväll med mina bibbisar ! lite tapas o smarriga grejer :D ibland älskar jag när vi bara äter massa mat . jag älskar mat . hahaha speciellt god mat ♥


mina mysiga tjejoooor :)


därefter blev de oplanerad utgång me julie . HAHA . jag måste bara skratta , vi satt hemma hos julie när vi kom på att ett glas vin hade suttit jävligt fint , typ halv 12 hahaha . då kommer jag på att mitt pass ligger hemma (!) , kul jul .. väl hemma hos mig , på väg in mot stan så kommer julie på att hon glömt sitt bankkort hemma !!!!! hahahaha taxi till johanneberg igen för att sedan ÄNTLIGEN få i oss några glas vin :) därefter blev det park lane o hysteri . full fart på drinkarna o dansgolvet . med peter siepen som dj vet man aldrig hur det hela slutar :P overall va de en kanonrolig , otippad kväll ! älskar otippade kvällar :)


julia på avenyn 03.20 - kastar snöboll haha

mysiga grabbar !

hahaha ?! va hände dääääär ?


***


igår blev det mys i stan med kära julie , hon inhandlade lite christmas gifts till sin kära familj oså blev de en smarrig sallad på paprika :)



mums !

hahahaaaaaaa julie du e så bäst !


tanken var igår att ja , julie o nea skulle dra till Liseberg , bara det att vi va lite sent ute .. när alla va klara o på plats hade klockan fan redan hunnit bli 8 :/ när vi står utanför upptäcker vi att det stänger 9 o inte 10 som vi trodde så vi bangade hela grejen med att gå in . istället blev de jensen's o 3 rätters :D hur fan de nu fick plats egentligen ? ja rulla ut , bokstavligt talat haha .i väntan på neas buss blev det ett jävla liv o galet gapskratt mitt i brunnsparken ..

j - hon stod i tamburen o gapskrattade i typ en halvtimma ..
v & n - tamburen ???????
gapskratt !


jag älskar mina vänner :) ni e fan dumma i huvvet allihopa hahaha men ni vet lika väl som jag att det är därför vi är bäst i hela världen o därav anledningen att vi får höra gång på gång att vi är ett gäng vänner som är som inga andra ♥♥♥



peace .


Kommentarer
Postat av: julie

HASHAHAH. "hon stod o gapskrattade i tamburen"



wtf, hon skrattade inte åt att jag brutit fingret? hon stod inte och SKRATTADE i tamburen när jag brutit fingret?! hahahahhaah

2009-12-22 @ 16:45:07
Postat av: vickey

hahaha älskling nu har du tappat de !!! du tror ja menar att din mamma garvade åt dig när hon bröt ditt finger i dörren , men ja menar när du förklarade situationen igår om när ja asgarvade i hallen i typ 25 min hahahaha :D LOVE U

2009-12-22 @ 17:26:32
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: erik

Vilka är dom 2 killarna som ni står med på bilden? hade ni kul på Park Lane??

Kram

2009-12-23 @ 02:30:39
Postat av: vickey

det är två kompisar .. yes de va riktigt kul på park lane ! luckan är alltid lika kul :)

2009-12-23 @ 12:43:49
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0