minnesluckor & allergi

snokade igenom bilder på FB o hittade massa gamla goa kort från gud vet när . haha . älskvärda minnen - gosh va kul vi hade ♥ dock är det något fel på min mongolid dator i vanlig ordning så ja kan inte lägga upp bilderna , fixar det ikväll !


jag kom hem för ca 2 timmar sedan från min älskade nea . vi hade mys & middagskväll där igår . i vanlig ordning blev de hysteri men tillslut lugna allt ner sig mot natten , vid sådär 2-3 tiden haha . stef n myself la oss i neas rum o allergiade-ikapp haha . kattjävlar . det är egentligen inte katternas fel , mitt egna eftersom ja inte kan låta Sigge vara utan måste typ krama ihjäl honom o ha han i ansiktet hela tiden !!! att stef överlevde dom timmarna asså hahah herregud va vi skratta åt nysandet , hostarna o kliandet i halsen . JÄVLA ALLERGI ! haha .



skadad fot + stefanie

nea o tess :)

SIGGE :DDD

på tal om ingenting så sitter ja här o försöker placera söndagens galna utekväll i huvvet . det går sådär :/ jag minns mitt galna o garanterat sjukt fula salsa-dansande mitt i värsta stadiet av min fylla , dianas panik pga "ehum" , stef's hysteri om att ja försvann hela tiden .. några glas vin .. vurpan .. ja där har vi det hahahaaha jisses . så kan det gåå när inte haspen är pååå !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0