mysfrukost & confessions .

nea o john va precis hos mig . vi har bakat scones o ätit en smarrig mysfrukost , GAPSKRATTAT i sängen , töntat oss o varit galet mätta haha . det började med att john fula sig o kittla nea , sedan sluta de i total katastrof när emmi ringer o vi börjar prata om ögonlock - nea brister ut i något slags asgarv o kan inte sluta :D galet !





måste bara få klargöra en sak .. det här är MIN blogg , jag skriver precis vad JAG vill , jag uttalar mig om precis vad JAG känner för o bryr mig faktiskt inte så jättemycke om andras åsikter . gillar du min blogg , varsågod läs hur mycke du vill . if u don't like what u see - läs inte ? ingen tvingar dig att komma in här o läsa .. har du något emot va ja står för , tycker o tänker osv - go ahead n get gone .
ibland kan ja skriva vissa saker som ja inte tycker om eller som ja stör mig på , saker som kan ske omkring mig osv .. jag skulle aldrig göra personangrepp på någon , för det är något av de värsta ja vet .. dock får ja ofta negativa svar på detta med att ja lägger upp saker som irriterar mig , men negativ respons är aldrig fel heller för de bevisar bara att folk tar åt sig av vad jag skriver , vilket är det jag vill . så tack för all respons !

peace .


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får inte alls skriva vad du vill. så det sååå!



haha joooo, big ups gumman duktig du är :)

2009-12-14 @ 14:38:07
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: vickey

haha tack sötnos ! tycker det är viktigt att folk vet om det att går dom in på en persons blogg så får dom också acceptera hur denna personen är , annars är det ju bara o sluta läsa så behöver dom inte få höra nåt :) right ?

2009-12-14 @ 14:40:49
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: emmi

allt respekt gumman! grymt bra skrivit love u hun ringer dig snart, nu när du inte bara skrattar i mitt öra hahah ;)

2009-12-14 @ 15:16:05
URL: http://emiliehoronyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0