mys med nea & mini julafton

imorse åkte ja in o mötte upp min älskade nea i stan för lite shopping :) wuho^^ hittade ett asnice linne som ja ska köpa imon , yes för de ska jag ! hihi . vi åt på mcdonalds (snacka om att ja aldrig varit mer colasugen än va ja va just då hahaha) , sprang i affärer osen va de tamejfan dags o springa hem då mina syskon + barn o farmor skulle komma på besök :)



busiga nallar i nordstan

söt liten snubbe som gav julstämning i nordstan


därefter hade vi haft lite mini julafton hemma då vi tyvärr inte kan vara samlade allihopa på julafton ! det har varit jättemysigt :) vi har ätit massa mat , busat med ungarna , öppnat deras julklappar osv .. det finns inget underbarare än att se barnen lyckliga :) faktiskt ! det är så himla härligt att se dom le !!! det e så himla kul att titta på emelie när hon sätter fart haha för go är hon ! kopia av mig som liten sketonge :D love it !




mys ♥

sötnosarna

världens bästa syskon ♥

evelina & bror

mums

älskade pappa n myself

emelie , casper & farmor


***


ikväll har ja bara legat raklång i sängen o myst med mig själv , mina ljus o min julmust . helt lovely . jag undrar egentligen när all drama ska överge mig ? eller är ja dömd till att leva ett liv i konstant drama ? just wonder ..



myyyysfaktor med vanilj o choklad ljus :) mums .


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0