julklapps-shopping & ank-tuta

idag har jag haft en mysig dag med min bror ♥ det blev en frukost på espresso house som jag planerat då min kära bror va lite bakfull o behöva sova en stund längre än 8 haha . det blev istället en smarrig lunch på paprika :) sedan blev det inhandling av julklappar åt alla mina 711 syskonbarn .. okej så många syskonbarn har jag inte men de känns som de . 5 galna vildar är svårt att hitta roliga presenter till men som sagt tidigare , det va redan planerat va som skulle inhandlas så det gick rätt fort :)

ikväll blir det middag med mamma , pappa o bror . vi ska äta anka , eller rättare sagt ankbröst !!! hahah ank-tuta är mitt ordval - föööör roligt :D därefter ska ja med sandra på äventyr , ska bli mysigt . vinvinvin !





peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0