honey , please stop acting n stop feeling sorry for yourself !

idag har varit en kall , men bra dag :) först var jag inne på kontoret , men eftersom ja jobbade ensam idag blev ja inte långvarig . mötte upp min bror för att ta en julklapps-runda , sjukt mysigt ! därefter åkte ja hem till emmi o tog en kaffe me ulrika , hennes vännina o son samt bonne medans emmi fixade sig . mys i juletid ! därefter blev de full fart mot basket hallen för o möta nea o stef . gothia vs jämtland . gothia loosa . skärpning ! haha näe ni spelar så duktigt killar !! därefter blev de fika . min första saffransbulle i år ! wuho^^



jämtland basket med diverse muppar bak på läktaren haha
 
mina snyggingar kollar match programmet - mycke viktigt !

myself n miss E

myyyys bulle

mums !

knaaasigt god asså :)


otroligt att jag inte sover än .. ska upp om 4,5 timma o inatt fick jag 3 timmars sömn . känns bra !
peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0