fredags myyys

något som gör mig uppriktigt besviken är när man inser att ens vänner tar vänskapen man har för givet . tror att det är helt okej att bete sig som svin för att sedan bli förlåtna om o om igen . guess what , no more of that shiet .

***

nu sitter jag hemma hos nea me katterna i knät . MYS ! imorse bakade vi scones o hade mysfrukost me emmi på besök :) yayy . neas syskonnbarn är här o busar nu hihi . john sitter i soffan o försöker få dom att lyssna , det går sådär hahaha . snart blir det räkor , idol o massa mys . i love it !!!
igår var vi hemma hos max o hade vinkväll . det var kanontrevligt . dock lite förvånad över att ja klarade av en hel liter rosé utan att bli dyngad , well done vic haha . dessvärre blev de hysteri när ja john o nea la oss i sängen hos nea när vi kom hem för att sova , det blev diverse snack om allt möjligt . det roliga att nämna var dock att den bästa raggningsrepliken lyder ; får ja doppa min guldfisk i din slasktratt ?
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

over n out .
peace .


Kommentarer
Postat av: nea

hahhaa det va den han körde på mig... hahhaa guldfisk i skalsktratt jag dör.. kan ju inget annat än att säga ja..

2009-12-04 @ 22:14:24
URL: http://neamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0