DIRTY PASSION

mina underbart sköna o begåvade vänner från skåneland har fått ut en musikvideo som ROCKAR ! :D dessa killarna har hållt på med musiken since day 1 då jag träffade dom , vilket är ganska många år sedan när jag tänker efter hahah . dom har alltid ett leende på läpparna , levererar alltid på scen o de lever för sin musik !!!
dom ger sig ut på turné runt om i världen i januari så missa dom inte då de spelar hemma i Sverige !! för turné info checka
www.dirtypassion.net , dom kommer dock inte spela här i Göteborg (fy skäms grabbar haha) men dom spelar i Malmö den 28 januari :)


Markus , Christopher , Björn & Emil - ni e awesome !!! ♥





peace .


Kommentarer
Postat av: Rocker

Fy fan vad grymt!

2009-12-14 @ 20:49:06
Postat av: vickey

Eller hur :)))

2009-12-15 @ 00:39:54
URL: http://wwe.vickeylicious.blogg.se/
Postat av: s

kolla gärna min blogg :)

2009-12-15 @ 01:42:32
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0