champagne på lucia ?

jag vann en "tävling" på facebook igår haha . på lördag när million stylez spelar på gamle port får jag o mina vänner köföreträde samt ett bord me champagne när vi kommer dit . nice ! jisses asså . million stylez a.k.a kenshin iriyo - min före detta man haha . jag har åkt sverige runt genom åren för att se hans spelningar , de vet alla som känt mig ett par år . ta en titt på min gamla blogg www.vickeynyfiken.blogg.se titta så lååångt bak det går , till första inlägget . vem har vi där på bild ? hahaha . han är otroligt mysig , älskar hans musik verkligen !!



dock krockar ju detta naturligtvis med stef's lucia fest o kontikis lucia fest . INTE BRA ! jag ska komma på en lösning .. jag mååste komma på en lösning haha !




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0