bildregn & bus-fylla

jag är egentligen alldeles för trött i huvvet för att blogga men gör det ändå :) efter jag kom hem från nea igår så blev de surprise middag med hummer o familjen . helt underbart ! lite champagne på de så mådde ja kanonbra haha . min kära bror kom förbi också , love you !
därefter åkte ja hem till min underbara leila o tjöta allmän crap o vi uppdaterade varandra me de senaste nytt :) därefter blev de bestämt att vi skulle ut så vi kicka hem till ninni för att förfesta med henne och hennes vän Stefan . efter några glas vin , cider , diverse svim-attacker , påfyllning av smink osv blev det färd mot Valand . efter galet mycke alkohol i baren o dansande på golvet hade klockan redan hunnit bli 3 o vi begav oss mot nivå , deep o push ! fråga mig INTE vafan vi höll på med men roligt va de hahaha .. leilas vurpa i trappan på push va dock kanonrolig haha för söt är du snuffi :) därefter blev de tillbaka till valand för att sedan knasa runt på avenyn till typ 5 , dra en mcdonalds osen en taxi hem till hising island :P somnade 7 imorse efter att ha tagit hand om leila när vi kom hem ;) 

idag har vi legat som döda sillar o thomas har passat upp oss o kommit med vatten när vi bett om det :) kollat lite paradise hotel o snackat om allt mellan himmel o jord . leila är verkligen bäst ! love u hun ! ♥


***



mums

sugna på grabbarna i twilight ? yep :)

heroin-chic make up efter smink modellande åt tess på SSS

älsklings nea bakar scones :)

mys med neas syskonbarn vid brasan :)

skrollan myser i mitt knä framför teven

mumsig middag hos min älskade nea !

hummer o champagne med min älskade familj :)

MUMSIG !

mina honeyloves :) bästaste leila & ninni !



peace .


Kommentarer
Postat av: emmi

myys älski men du glömde uppdatera om att du mötte en goo och glad emmi;) hahahaha miss u älski <3

2009-12-07 @ 01:23:15
URL: http://emiliehoronyi.blogg.se/
Postat av: vickey

hahaha en FULL o goo o glad emmi menar du ;) hahahaha love u !

2009-12-07 @ 14:20:49
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: Leila

Hahahaha du är för go! En galen kväll var det;) Haha "Antingen går du ner eller så puttar jag ner dig"!!!! HAHAHA jag dör av skratt=D PUSSSSS Älskar dig min honey<3

2009-12-08 @ 12:11:21
Postat av: vickey

ajuste ! hahaha jag dööööör :D så bästast e vi :D hihi !!! love u too honeypie ! PUSS :D

2009-12-08 @ 14:04:12
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0