beslutsångest ? jaaaa , i need your help !!!!!!

vafaaaan ska ja göra med mitt hår ? smsade min vapendragare när det gäller hår , emelie andersson , som enligt mig är bästa frisören i stan except my mom som nowadays hatar mitt hår o mina förslag på va ja ska göra med det :P efter 22 år pallar hon inte mer haha förståeligt kanske .


anywayyyss , funderade på att lock-permanenta det först men kom sedan fram till att mitt hår kommer dö , smsa emelie som sa samma sak så bangar nog den idén .. får hoppas på att ja får den där jävla iCurl saken i julklapp så ja kan variera me lockar from time to time :P därefter kom ja på att ja nog vill göra nån riktigt galen frisyr , lite estetiskt sneklippt goes fancy med flashiga slingor eller nåt ?


eller ska ja helt enkelt köra på lugg eller slingor i vanlig ordning ?
PLEASE HELP ME OUT ?










åhhhhh va ska ja göra ?! beslutsångest , BIG TIME !


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0