ank-tuta , vin & lounge

igår efter ank-middagen mötte ja upp sandra , ellen , lollo & johan ! vi invigde lite smått ellens nya lägenhet med massa kackel , vin o demonstreringar av sex-ställningar hahahaaa för kul asså . därefter blev det färd mot lounge . efter diverse incidenter vad gäller misshandel , tjöt med polisen osv fortsatte vår galna utekväll :) det är verkligen så jääävla kul o va ute me sandra , för underbar människa ♥
efter galet festande blev vi kanonfulla o klockan mycket . mötte upp emmi o stef på utsidan , de kom farande i full fart hahahaa kanonkul . det som hände strax därefter tänker ja inte ens ta upp - hur crazy är du egentligen ? jag kan hantera att du går efter mig , men ge dig aldrig på mina vänner .. trust me honey i will haunt u down .. såsom du beter dig är inte okey . tycker det är konstigt att inte alla ser det ?!



hjärtat o jag ♥

världens roligaste johan :D



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0