turkiyyeie vs. götet ännah

eftersom nåt hände borta i Alanya med min blogg så har jag ej kunnat uppdatera .. men inatt kom vi hem så i'm back in the game o nu ska ni få höra nåt av de roligaste ; sosso ramla ner från trappan till lägenheten o stuka foten ! hahaha snacka om att ja gapskratta ! hon halta i typ 3 dar o ja fick återigen halsfluss eller nåt :/ anyway , förutom att vi nästan frontalkrocka me polisen i en sväng o förutom att ja har förätit mig på tomatsoppan där nere hehe , så har vi haft det himla mysigt faktiskt :) ja har fått veta under tiden vi har varit där att ja uppenbarligen är allergisk mot hundar eftersom ja inte kunnat andas normalt när chanel varit i närheten , ja har även fått veta att ja inte e världens snyggaste tjej men " ja har nåt speciellt som ingen annan tjej har" , ja har också fått veta att det e viktigt o tänka på vad man gör i detta kära land .. det funkar iiiiinte riktigt som här hemma om vi säger så ! haha ..

det var riiiiiiiiiiiiktigt skönt o komma hem inatt o somna i sin egen säng .. ni anar inte ! ja krama om min kudde som om den va min bästaste vän o somnade på 3 sekunder efter den smärtstillande tabletten ja fick av pappa när ja anlände hem o höll på att dö av smärta i min kropp hehe .. pretty niiiice !
idag hade vi möte på jobbet - därefter jobbade vi en stund o ja trodde ja skulle dö .. hahah de va så jobbigt även om de inte va jobbigt alls .. bara tanken satte mig i koma osen dog ja typ - inte jättekul direkt . efter det mötte ja upp mina älskade muppar o min kära bror o tog en mysfika me mat , vin o massa cigaretter :)
isn't life lovely ? :)

*

när ja loggade in på min facebook för en stund sedan hade ja fått ett meddelande av en människa ja inte pratat med på ett tag som ja saknar massvis ! när ja läste vad denna person skrivit till mig (vilket egentligen inte var nåt speciellt) så blev ja så himla glad av att veta att denna personen även saknar mig ! det stod inte skrivet ordagrannt men ja e inte dum i huvvet o ja vet att alla där saknar mig o mitt crew ;) men guess what - vi saknar er också ♥

imon ska ja upp vid 8 , passa mina syskon barn en liten stund då syster yster ska ut på äventyr ! haha nedå hon ska till tandläkaren stackarn :/ sedan blir det jobb jobb o jobb .. fyfan va tråkigt , men nödvändigt dessvärre ! så nu e de dags o smörja min nya fina tatuering så den inte fastnar i tröjan inatt igen hahaha :P sedan blir det på med en spel lista på telefonen o däcka som aldrig förr :)

                         

mer pics kommer upp på facebook inom kort !



med det säger jag gonatt :)

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0