tu parle francais ?

jamen visst , varför inte ! har ÄNTLIGEN kommit igång me mitt franska pluggande igen :D halleluja !

eftersom min bror är typ världens segaste människa som vandrar på denna jord , så tänkte jag - vilket galet bra tillfälle att sätta igång me franskan som ja sagt till mig själv i typ 1 år nu att ja ska göra haha ! öppnade boken o kom fan hela 4 kapitel fram !!! ja e ju bara så jävla bäst :D eller ja , så bäst e ja kanske inte me tanke på all franska kunskap ja en gång hade .. den har ja inte kvar pga lathet & annat som kom ivägen för mitt pluggande :/ tänk om ja fortfarande kunnat så grymt bra flytande franska som ja kunde då för typ ööööh .. 7 år sedan ? hahah det hade ju varit asnice nu , men icke !
som man bäddar får man ligga ...

*

imon kommer bli en hetsig förmiddag , men det gör inget .. ska in till stan o fixa med min krossade mobil (haha) , betala sista räkningarna , kolla me gamla chefen på intersport om de behöver helg-hjälp eller nåt .. måste få nåt mer o göra på dagarna om ja inte ska dö långsamt ! e så sjukt uttråkad nuförtiden - INTE BRA !


dias n me takin over the dancefloor @ colors 090826

peace .

Kommentarer
Postat av: Elias

Mais ecoute c trop bien ca! souviens-toi que c toujour beacoup plus facile a parler kan te bourré ;)

2009-09-01 @ 01:04:16
Postat av: vickey

men , elias !!! hahahaha de sista orden fatta ja ju ingenting av :( du ska för övrigt få bli min franska lärare på heltid :D wuho ^^

2009-09-01 @ 01:44:50
URL: http://vickeynyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0