styliiisschhh

nåt som e jäääääävligt hett e street stilen - de va inget nytt att ja tycker de för dom som känner mig .. men nåt som e ännu hetare är när ja ser någon som klär sig precis så som ja "vill ha de" haha missförstå mig rätt .. så folk som fortfarande inte har fattat grejen med nike , adidas , baby phat , new era or whatever .. SKÄRP ER ! 
ett prakt exempel på kanonsnygg outfit samt kanonsnygga foton ;




this young handsome man goes by the name of Dejan ! han e sjukt bra på att fota o grejjer så tycker def ni ska ta er in på hans sida n take a look ; www.dejansokolovski.com - nice stuff :)

*

peace .

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh ja hon är det bästa som hänt mig, min lilla ängel..<3 Verkligen stolt över henne..=)

Vad gör du idag då?



//Mia

2009-08-24 @ 10:23:55
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: vickey

så härligt :) förstår detta ! min syster var också en ung mamma ..

jag jobbar idag , sedan ska ja träffa min vänner efteråt antar jag .. inga andra direkta planer .

själv då ?

2009-08-24 @ 12:09:12
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0