soft weekend :)

danmarks resa i fredas från tidig morgon me min loved ones & john = kanonmysigt .. på vägen hem tog vi en tripp till ullared , till emmi & neas stora glädje hahaha .. ja , stef & john hade väl helst varit nån annanstans hahaha men va gör man inte för sina små grodor ! när vi kom hem till nea sent på kvällen va alla heeeelt döda ! lite sagan om ringen tittande sedan blev det däckning tidigt !
igår chilla ja o nea o sosso hemma hos nea HELA dan verkligen , kanonmysigt :) sedan åkte ja hem för att ha myskväll me mami o casper o felly .. tittade på sagan om de två tornen , sen kom emmi o vi myste litegranna för att därefter tjöta hål i huvvet på varann i sängen o sedan däcka hahaha ..
imorse kom stef o vi gick o åt frukost på subway , mums ! sedan jobbade vi ett litet tag o begav oss därefter till götaplatsen ! för er som inte vet det så va det manifestation där idag för "mänskliga rättigheter i iran" .. nåra vänner uppträdde där o gjorde mycke bra ifrån sig :) alltid lika kul att höra musik live ♥

 *   

 
www.parham.nu

www.myspace.com/nsko

***

nu sitter ja o kollar på sagan om konungens återkomst haha känner mig som en tönt som har suttit 3 kvällar i rad o tittat på tv eftersom ja ALDRIG gör det verkligen .. men det har varit rätt mysigt o bara chilla en helg , även om ja e tröttare än någonsin efter allt vilande hehe .. men ja ääääääälskar ju verkligen den här jävla triologin så det är helt sjukt !!! orlando bloom a.k.a legolas e ju såå fiiiiin :D o ja menar det är inte varje dag ja ger komplimang till en blondie hahahaha :P dock HATAR jag scenen som är på tv just nu , hahaha när frodo luras in av smeagol/gollum till den där jääääääääääääääääääääääääääääävla spindeln ! JAG DÖR ! jag dör jag dör jag dör !!! jag hatar verkligen spindlar :(

denna veckan blir de jobba , spelning med dirty passion på sticky , jobb i tylösand & umgås med vänner :) de kommer bli en nice vecka , ja känner de :)

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0