regn , höst-outfit & knasbollar

idag har det regnat , inte lite heller utan nåt helt makalöst mycke & länge ! hallå ? hur ska ja orka me denna höst ?! på något sätt ääääälskar ja verkligen hösten , & litegrann vintern .. man kan liksom mysa in sig i gosiga tröjor , ha mysiga kvällar & modet e skitsnyggt ! men ja menar det är nåra fördelar bara , alla nackdelar tar över :( regn , slask , blåsigt , trasigt hår pga skitväder , blöta kläder , blöta cigaretter , trasiga paraplyn & framförallt !!! det är iskallt !
här e lite mysiga höstgrejer ja hittat som ja såååå lätt ska beställa inom en snar framtid ;


den myyyysiga rosa toppen MÅSTE jag bara ha !

även den underbart myyysiga sjalen !

sååå mysig cardigan så ja dör !

*

tidigare idag kom julie & ludde hem till mig & vi åt smarriga pannkakor :D det är alltid lika kul & se ludde haha ! hans humör & hysteriska personlighet kan inte göra mig annat än glad !!


cp ludde
¨
efterblivna vickey

mongolid julie

därefter bar det av till kontoret , hahaha berättade en hemlighet för sandra & stef & blev mer eller mindre utskrattad :P berättade att ja har blivit en sån boktönt att ja börjat skriva egna recensioner om böcker ja läser haha , sandras kommentar ; oh herreguuud victoria du har inget liiiiv ! haha nej , ja tror faktiskt ja har tappat det lite .. men vafan ska man göra då ? hatar man tv & sitter ensam en kväll då man inte pallar me & va inne på datorn så får man ju underhålla sig själv på nåt sätt .. eller ?!

nu har ja iaf fått i mig en smarrig middag & ska kanske bege mig upp till min bror & titta på en film sedan .. ska bli mysigt , höstmysigt :) ja säger så för enligt mig så är hösten alldeles snart här ! lika bra & förbereda sig på kyla , regn & mörka dagar :/

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0