mysig lördag :)

         

efter myskalas hos systeryster med tårta o smarrig kladdkaka åkte bror o jag hem o åt muuuumsig fisksoppa me mamma o pappa :)

 ♥

**

därefter gick marcus o jag hem till honom o chilla ett tag .. lyssna på musik o drack lite öl - kanonmysigt :) dock fick min kära bror lite damp när ja mellan hans kära reggae låtar skulle sätta på rock ballader , något han inte klarar av hahaha .. men ja älskar honom ändå :P
sedan begav ja mig mot julie love ! där satt hon o diana o sanna o drack för fullt .. de va så underbart o få krama om både julie o diana , inte sett julie på typ en månad o diana på säkert 4 !!! åk inte tillbaka till sundsvall då ?! stanna här istället :D hihi ..

 

*

nu e klockan mycke o ja e väldigt trött .. är dock nöjd med min nyktra insats idag :)
imon blir de upp tidigt o kolla tävling i kungsbacka sedan jobbaaaaa :/

peace .

Kommentarer
Postat av: ♥ Cat Powers

Hejsan!

Åh grattis till din lilla syster.. Jaså? Så ni hade lite musik battle alltså? Det låter som du och din bror är väldigt nära varann? Eller? =)



Kram!

2009-08-23 @ 03:10:52
URL: http://catpowers.blogg.se/
Postat av: Vickey

Felicia är min systerdotter men tack :) hon är världens sötaste lilla snuffi :D

yep vi står varann jättenära o vi brukar bråka om musiken hehe.. Han älskar reggae o dancehall e mer min grej lite blandat me rock & rnb ballader :)

kram

2009-08-23 @ 14:41:49
Postat av: emmi

hahahah men gumman du vakna ju för fan inte!!!

hahah försökte väcka dig men neeej, så det blev inget tävling, men på torsdag då jävlar min lilla ryskacoach, då smäller det ;)

2009-08-23 @ 18:01:09
Postat av: Anonym

Haha i knooow sweet darling.. I suck :P yep, thursday it is!! Då jävlar e Jill me o då blir de inga konstigheter ;)

2009-08-23 @ 19:45:31
Postat av: Anonym

Haha i knooow sweet darling.. I suck :P yep, thursday it is!! Då jävlar e Jill me o då blir de inga konstigheter ;)

2009-08-23 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0