medium brown ?!?!?!!?

jahaaaaa .. de va ju kul att när ja färga håret igår så fixade ja iordning allt som ja alltid gör - utan o varken tänka eller titta va de egentligen e för produkter ja står o pillar med .. blandar färg o allt sådant , lägger i det i håret o när ja sedan ska kasta förpackningen till färgen ser jag att det för det första står toning på !! jaha ? tänkte jag .. det sög ju , med andra ord kommer skiten försvinna om 3 dar typ . sedan tittar ja en gång till på förpackningen o ser att det står medium brown ! wtf ?!?!?!? ja sa åt mamma o ta hem svart !!! hahaha vaaaaaad hände ? jag blev asförbannad men tänkte att va ska ja göra åt saken nu ändå ? har redan lagt på färgen så ingen idé o skapa drama liksom .. sköljde sedan ur håret o blev konstigt nog galet nöjd med resultatet :) mamma e inte så pjåkig ändå hehe borde nog lyssna på hennes tips mer än va ja gör .. fan va ja tror ja vet allt bäst hela tiden .. det gör ja fan inte :P


före

under

efter

*

igår blev de fest @ nivå .. ganska kul , mycke folk osådär .. dock va vi alldeles för fulla ! va det inte den ena som spydde så va det den andra o ja , dom som har festat me mig o mina brudar vet hur det oftast slutar :P
vaknade dock pigg idag kl 1 o tog mig en låååååååång dusch haha , så nu e ja redo o ta mig hem till min syster för att fira lilla Fellys 1 års dag :) tänk att hon redan är 1 år gammal .. det är heeeeelt sinnes va tidern har gått fort .. ja minns när gabbe va gravid me Felly - då va du min mr. right ... haha sjukt ändå när ja tänker tillbaka på det .......

näe man får inte låta barnen vänta för länge på sina presenter , då blir det ett jävla liv ! hahaha .. har köpt en Ed Hardy t-shirt till Casper som han ska få & en Hello Kitty klänning i ljusrosa till Felly :) ska fota dom sedan när dom fått öppna presenterna för dom är inslagna nu .. blir liiiite svårt o fota då hihi ..

peace .

Kommentarer
Postat av: sosso

fota dig själv lite meeeeeer då!

2009-08-23 @ 17:43:51
Postat av: vickey

näe det gick inte mer än så .. kamera albumet på mobilen blev full .. FAN :(

2009-08-24 @ 00:39:48
Postat av: Mia

Väldigt fin blogg=)

Allt bra idag?



kram Mia

2009-08-24 @ 00:54:09
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: vickey

tack så mycket :)

jajjemänsan allt är helt okej , dags att sova nu dock kanske ? haha hur är det själv ?

Kram.

2009-08-24 @ 04:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0