freakiiinnnnn awesommmme !

igår va så jääääääääääääävla lyckat ! kunde inte blivit en bättre kväll , faktiskt . förfesten hos marcus var kanontrevlig , de va jag sandra sanna renée marcus patrik o deras 2 kompisar .. vi begav oss till colors runt halv 11 tiden o mötte upp lilla Julie , men när vi kom dit va kön ENORM ! asså visst att det kan va kö utanför nef , men igår va de KÖÖÖÖÖ !! meeeeeeeeen va ska man me vickey till om inte lösa problem ? haha .. underbara Sam stod som vakt o fixade in oss före alla andra - i loved it ! är sjukt jävla tacksam för det , de gjorde heeela min kväll verkligen :)
därefter va de bara rätt in på dansgolvet o köra en liten "let me break it down"  hahaa .. självklart me vinglaset i högsta hugg ! kanonfylla & glädje stod överst på menyn :) det va verkligen en riktigt lyckad kväll igår .. folk fråga mig vad de va som va så roligt hahaha .. ska ja va ärlig vet ja inte .. musiken , människorna , stämningen , han , alkoholen , vännerna - all wrapped in one with a ribbon on it ♥


me n dias workin it on the dancefloor

*

nåt som jag är ledsen över att ja missar är Gully Creepin @ Inkonst i malmö :( ååååååååh va den klubben hade varit mitt andra hem om den funnits här i gbg .. varför kan inte nån styra upp en normal dancehall klubb me fet musik , feta artister o balla människor ? VARFÖR ???????? :(



peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0