baktid vs framtid

va e oddsen ? att stöta på alla er just idag ? visste inte riktigt om ja skulle skratta , gråta eller låtsas som om ja inte såg er o gå därifrån .. synd att bli osynlig inte va ett alternativ haha ! det hade ja valt isf ..

anyway .. de va mysigt o träffa mina små älsklingar imorse !! inte sett dom på 3 veckor ! herregud .. må det aldrig ske igen .. alldeles för jobbigt o va ifrån mina bebisar så länge ♥







-

efter jobbet idag va ja o stef heeeeeelt döda .. vi åkte hem till mig o chilla o åt lite mat o ananas - kanonsmarrigt va de :) älskar våra cepe-stunder hahaha därefter diskuterade vi lite om hur saker o ting som varit så bra kan helt plötsligt bli så annorlunda ?! vet liksom inte om det är bra eller dåligt att allt som hänt har hänt eller om det fanns en mening med allt o att allt kommer bli bättre snart ? det känns så .. för ja känner mig riktigt glad , o det är det viktigaste just nu ...

  

sandras kommentar om hennes dejt tidigare idag ; åh neeej ja vill inte !!!

HAHAHAHAHAHAHAH gapskratt :D
den bruden e föööööööööör rolig asså .. min lilla sötboll !

ps. ja orkar inte med tjöööööööööööööteeeeeeeeeeeet ! ds.

*

just nu sitter ja o läser om en make-up artists dagbok .. galet intressant faktiskt får ja lov o säga .. vilken underbar vardag ! ja hade ju älskat det n i know it ♥
i know my future is gonna fit me just perfect :)

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0