fair erotica 2oo9 - så jävla bäst !

kom ganska nyss hem från erotik mässan , joinade emelie & emelie :D hihi såå kul o va me er tjejer ♥ ni e så bästast :D ! förutom alla vibrerande leksaker & porriga outfits va de även striptease ;) o eftersom de va ladies night ikväll så bjöds de på välsmakade shower .. måste säga att cowboy-nissen & Carlos va the shit ! hahaha HERREGUD ! emelie.a & ja sprang som små hönor där inne o ba nu kommer han nu kommer han o herreguuuudd nu dör jag ! hahahaha .. yep ladies n gents , så går de när man släpper lös kycklingarna med en tupp :D
en utav brudarna . Carla , som strippade loss va så jäääävla grym .. snacka om o work that pole asså ! fan va ja blev impad av det asså , gillar inte riktigt själva strippandet får ja väl säga hahahah men däremot när dom flyger runt på dessa jävla stolpar .. det e så jävla coolt va :D big ups !

imon blir det roadtrip till Danmark me mina änglar o lille John :) ska bli myyyysigt !



peace .

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket sammanträffande =) Jag va också på Fair Erotica med mina vänner hihi! Verkar som om vi hade lika roligt då;)

Kram

2009-08-31 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0