colors @ nef & konstig fylla

igår efter jobbet åkte sandra o ja o stef hem till mig o drack vin - de va kanonmysigt :) därefter mötte vi upp min bror o vandrade vidare mot nef .. ja vet inte riktigt va som hände me fyllan igår men efter att ja fick syn på dig va de som om ja försökte skärpa mig för att inte tabba mig som ja brukar göra genom o säga för mycke eller överdriva med kropps språket eller nåt hahaha .. men det sket sig nog ändå , ja tror inte det är menat att ja ska va lycklig med någon , ja tror det är menat att ja ska va lycklig själv .. får den känslan ibland .. inte för att det gör mig något egentligen för ja vet att ja e egentligen e better off alone ., men samtidigt suger det ju me tanke på att ja inte vill leva mitt liv själv när ja e gammal :(
anyway , träffade massa gamla goa människor igår som ja inte sett på länge o det är det ja älskar me kvällar som den igår ! även om den delvis sög , delvis va sådär så va den ändå trotsallt kanonbra för ja älskar när folk är omkring mig som ja tycker om ! o speciellt när man ser att alla är på bra humör :) alla utom vissa då .. men ni betyder inget för mig längre så tar inte åt mig av de kassa vibbarna som är omkring er ...

idag e ja väldigt bakfull .. det e jobbigt men ja ska försöka ta mig igenom det .. om 1½ timme ska ja va på jobbet - kanske borde väcka stef ? haha hon sover fortfarande , som vanligt :P näe dags o duscha o göra sig iordning så man kommer nånstans me den här dan hahahaha ..



peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0